Comunicare directă
Comunicare optimizată pentru conversii
Mesajul tău livrat exact unde trebuie
În comunicarea directă vor fi folosite baza de date proprie, a clientului sau baze de date terțe.
Prin combinarea canalelor noastre de comunicare ne asigurăm că mesajul ajunge la segmentul de clienți dorit, totul printr-un proces de segmentare, comunicare, testare și optimizare. Scopurile comunicării directe pot fi: vânzarea unui produs sau serviciu, reactivarea unui segment de clienți, înrolarea într-un program etc.
Combinații multicanal
Call-center și chat cu soluția de e-mail
Platforma de SMS marketing cu cea de e-mail marketing
Platforma logistică cu cea de e-mail marketing, SMS și call-center
Etapele campaniei:
Definirea grupului țintă
Segmentarea
Crearea mecanismului de campanie
Testarea conceptului printr-un proiect pilot
Ajustarea campaniei pe baza informațiilor primite din proiectul pilot
Derularea campanie
Raportul de campanie
Recomandări pentru viitoarele acțiuni