Direct Mail
Mesaje fizice care creează legături
Strategii eficiente de direct mail pentru o comunicare superioară.

Expedierea unei scrisori, a unei mostre sau a unui obiect personalizat către clienții actuali sau potențiali reprezintă o metodă personală de a consolida legătura cu brandul. Serviciul nostru de direct mail include toate etapele necesare pentru implementarea unei campanii eficiente de direct mail.
Fluxul campaniei și activități
1
Baze de date
1. Managementul bazelor de date;
2. Consolidare baze de date din surse multiple;
3. Crearea unei structuri unitare a informației;
4. Deduplicarea informației și organizarea ei în funcție de criteriile de targetare.
2. Consolidare baze de date din surse multiple;
3. Crearea unei structuri unitare a informației;
4. Deduplicarea informației și organizarea ei în funcție de criteriile de targetare.
2
Personalizare
1. Cea mai bună calitate a personalizării;
2. Creație și DTP în funcție de tipul personalizării;
3. Stabilirea modului de adresare;
4. Tipărirea pe formate standard sau atipice;
5. Personalizarea obiectelor expediate (ex: pixuri) atât cu date fixe cât și cu date variabile.
2. Creație și DTP în funcție de tipul personalizării;
3. Stabilirea modului de adresare;
4. Tipărirea pe formate standard sau atipice;
5. Personalizarea obiectelor expediate (ex: pixuri) atât cu date fixe cât și cu date variabile.
3
Împerechere și inserare
1. Capacitatea de a gestiona multiple informații pentru același proiect;
2. Asocierea și inserarea simultană a mai multor obiecte personalizate;
3. Personal cu 20 de ani de experiență în proiecte complexe de direct mail.
2. Asocierea și inserarea simultană a mai multor obiecte personalizate;
3. Personal cu 20 de ani de experiență în proiecte complexe de direct mail.
4
Pregătire și predare
1. Asamblarea pachetelor și pregătirea pentru livrare în rețeaua operatorilor poștali;
2. Experiență îndelungată cu specificațiile de prezentare poștală în România, Bulgaria, Franța și Italia.
2. Experiență îndelungată cu specificațiile de prezentare poștală în România, Bulgaria, Franța și Italia.
5
Stocare
1. Depozit de 19.000 m2, cu o capacitate de stocare de 15.000 de paleți, situat în nordul Bucureștiului;
2. Flux eficient de intrări și ieșiri asigurat prin intermediul a 12 rampe.
2. Flux eficient de intrări și ieșiri asigurat prin intermediul a 12 rampe.
6
Expediere
1. Parteneriate cu cele mai importante companii de poștă, curierat și transport din România și din Europa.