Generare de Lead-uri
Generare de Lead-uri
Maximizează potențialul vânzărilor prin soluții integrate și eficiente!
Generarea de lead-uri se bazează pe integrarea eficientă a serviciilor și resurselor Mediaposte: baze de date, e-mail, SMS, call-center, direct mail și publicitate online. Lead-urile obținute online sunt calificate prin call-center-ul nostru.
Lead-urile obținute vor fi o resursă importantă pentru departamentul de vânzări al clientului, ce își va putea concentra eforturile asupra închiderii vânzărilor, economisind astfel timpul alocat cu prospectarea..
Fiecare companie are o definiție proprie a ceea ce înseamnă un lead, astfel că livrabilele unor campanii B2B sau B2C pot fi liste cu prospecți care:
și-au dat acceptul pentru comunicarea prin e-mail sau telefonic;
și-au dat acceptul legat de stabilirea unei întâlniri cu un reprezentant de vânzări;
și-au dat acceptul pentru înrolarea într-un program;
au depășit un barem de număr de puncte în cadrul unui sistem de lead scoring.
Practici esențiale B2B
O prezentare scurtă și relevantă a produsului sau a serviciului companiei;
O promoție, un beneficiu pe care clienții să-l considere atractiv;
O echipă de vânzări profesionistă care să poată prelua în scurt timp lead-urile;
O platformă de gestionare a proiectului care sa permită un flux eficient al informațiilor și o bună comunicare în interiorul echipei proiectului.
Practici esențiale B2C
Un website sau o pagină web dedicată vor fi punctul de conexiune cu potențialii consumatori;
Aceștia vor putea obține informații relevante despre produsele promovate, vor putea cere o ofertă personalizată sau vor putea plasa o comandă prin diverse canale de comunicare;
Vor fi obținute informații despre comportamentul userilor în raport cu conținutul website-ului.
Resurse
Platforme SMS
Platformă e-mail
Call Center
Call Center
Platformă Logistică
Rețea de Distrbuție Pliante