Generare de Lead-uri
Generare de Lead-uri
Maximizează potențialul vânzărilor prin soluții integrate și eficiente!

Generarea de lead-uri se bazează pe integrarea eficientă a serviciilor și resurselor Mediaposte: baze de date, e-mail, SMS, call-center, direct mail și publicitate online. Lead-urile obținute online sunt calificate prin call-center-ul nostru.

Lead-urile obținute vor fi o resursă importantă pentru departamentul de vânzări al clientului, ce își va putea concentra eforturile asupra închiderii vânzărilor, economisind astfel timpul alocat cu prospectarea..
Fiecare companie are o definiție proprie a ceea ce înseamnă un lead, astfel că livrabilele unor campanii B2B sau B2C pot fi liste cu prospecți care:

și-au dat acceptul pentru comunicarea prin e-mail sau telefonic;

și-au dat acceptul legat de stabilirea unei întâlniri cu un reprezentant de vânzări;

și-au dat acceptul pentru înrolarea într-un program;

au depășit un barem de număr de puncte în cadrul unui sistem de lead scoring.
Practici esențiale B2B

O prezentare scurtă și relevantă a produsului sau a serviciului companiei;

O promoție, un beneficiu pe care clienții să-l considere atractiv;

O echipă de vânzări profesionistă care să poată prelua în scurt timp lead-urile;

O platformă de gestionare a proiectului care sa permită un flux eficient al informațiilor și o bună comunicare în interiorul echipei proiectului.
Practici esențiale B2C

Un website sau o pagină web dedicată vor fi punctul de conexiune cu potențialii consumatori;

Aceștia vor putea obține informații relevante despre produsele promovate, vor putea cere o ofertă personalizată sau vor putea plasa o comandă prin diverse canale de comunicare;

Vor fi obținute informații despre comportamentul userilor în raport cu conținutul website-ului.
Resurse
Platforme SMS

Platformă e-mail

Call Center

Call Center

Platformă Logistică

Rețea de Distrbuție Pliante
